Selasa, 12 Januari 2016

UTARA BIZ Lancar Produksi Vedio Perniagaan Profesional

HARI ini UTARA BIZ melancarkan Khidmat Produksi Vedio Perniagaan Profesional untuk menghasilkan DOKUMENTARI & SHORT FILEM PERNIAGAAN.


Blogger Utara Biz akan menggunakan segala pengalaman dibidang penulisan skrip drama TV untuk menghasilkan Short Filem Perniagaan ini. Beliau juga akan menggunakan pengalaman dibidang kewartawanan untuk menghasilkan dokumentari. Blogger UTARA BIZ bersama sahabatnya Sukri Shawal pernah mengikuti Bengkel Penerbitan Vedio di Finas selama 5 hari.

Sukri Shawal merupakan bekas Stringer Jurukamera Astro Awani merupakan pakar dibidang pergambaran dan editing vedio .

Vedio Perniagaan Profesional yang dihasilkan ini akan dimuat naik ke Youtube sebagai salah satu saluran promosi. Vedio ini juga ada dipaparkan di Utara Biz sementara pemilik vedio ini boleh mengambil link dan dimuat naik di laman web atau blog serta boleh dimainkan di halaman media social sebagai promosi.



Kos penerbitan vedio seumpama ini agak tinggi namun UTARA BIZ  tidak akan mengenakan bayaran yang terlalu tinggi sepertimana syarikat lain kerana konsep menerbitkan UTARA BIZ adalah untuk membantu para peniaga khususnya bumiputra mengiklankan perniagaan, perkhidmatan dan produk mereka.  Disamping itu  Blogger dan sahabatnya  dapat mengembangkan bakat dan  minat dibidang ini.  



Tiada ulasan:

Catat Ulasan