Rabu, 27 Januari 2016

Homestay di Kondo Mewah

Bukit Mertajam  : Lazimnya homestay yang terdapat di merata tempat bertaraf biasa sahaja. Namun kini Azman Ahmad seorang pengusaha kantin kilang yang juga membekal pekerja untuk  kilang dan pejabat di Kawasan Perusehaan Perai telah mengorak langkah memperkenalkan homestay bertaraf Eksklusif tetapi dengan kos yang rendah.

Menurut Azman Ahmad, ini perniagaan baru yang diterokainya. Idea ini timbul setelah melihat permintaan terhadap perkhidmatan penyediaan homestay amat memberangsangkan. Namun beliau mengambil pendekatan baru yang berani dengan menyediakan perkhidmatan homestay bertaraf mewah dengan kadar harga yang tidak begitu mahal.

“Saya menawarkan homestay di kondominium  mewah The Signature, Jalan Baru Perai dengan hanya RM300. Homestay bertaraf 5 bintang ini menyediakan perkhidmatan keselamatan 24 jam, 2 lot parking , terdapat kolam renang, sauna dan gimnasium untuk kemudahan penghuni kondominium tersebut”

“Disamping itu kondominium ini berdekatan dengan UITM dan  Politeknik Seberang Perai, Pasaraya Mydin dan tidak jauh daripada Pasific Mall, Sunway City AEON, kawasan Perusehaan Perai malah mengambil masa 5 minit untuk ke Jambatan Pulau Pinang”

“Saya mempelawa  orangramai yang berkunjung ke Pulau Pinang untuk bercuti atau menghantar anak di UITM dan Politeknik boleh menginap  di homestay mewah gaya eksklusif ini  untuk keluarga dengan harga yang amat berpatutan” katanya kepada UTARA BIZ.

Azman Ahmad memberitahu  beliau berasal daripada Alor Setar dan datang ke Pulau Pinang 20 tahun lalu. Beliau bekerja di kantin untuk mencari pengalaman menguruskan kantin khususnya kantin kilang. Akhirnya kini berjaya menjadi pengusaha kantin.

Sehingga kini beliau telah diberikan kepercayaan untuk menguruskan tiga buah kantin. Disamping itu dengan hubungan baik yang beliau bina bersama pihak pengurusan kilang kini beliau diberikan kepercayaan untuk membekal pekerja kepada beberapa buah kilang di sekitar Seberang Perai.

“Bagi mereka yang ingin menginap di homestay mewah ini dan  bagi anak-anak muda yang ingin mencari pekerjaan boleh menghubungi saya di talian 017-407 4112” 

"Saya menjemput Tuan/Puan melawat blog saya : http://homestaybungaimpian.blogspot.my/ujarnya kepada UTARA BIZ.


Homestay Eksklusif  di Kondo Mewah The Signature





Kondo Mewah The Signature Ada Homestay 


Promo Utara Biz




Tiada ulasan:

Catat Ulasan