Selasa, 8 Disember 2015

Lemah Tenaga Batin Dapatkan Rawatan Dari Pak Ali

LUNAS : Walaupun dunia hari ini semakin canggih dengan segala kemudahan canggih dan peralatan perubatan yang sofisitikated namun tidak semuan penyakit dapat diubati. Penyakit yang berkiatan dengan mainan orang dan iblis syaitan tidak akan mampu diubati oleh perubatan moden.
Jesteru ini biarpun dunia semakin canggih dan sofisitikated namun masyarakat tetap memerlukan pengamal perubatan tradisional untuk mengubati penyakit-penyakit ganjil akibat permainan sahir manusia yang akan melibatkan iblis dan syaitan.
Ali Abu Bakar atau terkenal
denga pangilan Pak Ali

Begitulah kehidupan yang dialami oleh Ali Bin Abu Bakar,65, seorang pengamal perubatan tradisional yang tinggal di Lunas di mana rumahnya tidak pernah sunyi dari dikunjungi oleh orangramai tidak mengira bangsa terdiri daripada Cina, India dan pastinya Melayu untuk mendapat khidmatnya.

Menurut Ali Bin Abu Bakar atau memang popular dengan panggilan Pak Ali, beliau mula mempelajari ilmu-ilmu perubatan sejak kecil daripada bapanya yang juga seorang pengamal perubatan. Ketika berusia 30 tahun barulah mendapat keyakinan untuk berubat penyakit-penyakit yang ringan dan ketika berusia 50 tahun barulah boleh berubat penyakit berat seperti saka.
Pak Ali menunjukan cara
dia kesan penyakit

“Ramai pelanggan yang datang menemui saya meminta saya membantu mereka membuang saka, penyakit akibat daripada permainan sihir manusia yang melibatkan iblis syaitan, masalah hubungan suami isteri atau keluarga dan masalah lemah tenaga batin bagi kaum lelaki.”

“Insya Allah saya akan membantu mereka yang berhajat akan khidmat saya sekadar yang terdaya. Alhamdulillah maklum balas yang saya terima amat baik. Bagi mengubati penyakit lemah tenaga batin saya memerlukan kain putih 4 meter, sebatang rotan kecil, sebilah pisau lipat, taula kecil (good morning towel) juga putih dan cokelat 7 biji.” katanya ketika dikunjugi oleh UTARA BIZ.

Seterusnya Pak Ali memberitahu,  beliau juga boleh membantu mengubati penyakit moden hari ini seperti penyakit barah, kayap dan sakit jantung.


“Kita beruseha Allah yang menyembuhkan dan sekiranya ada sesiapa yang berhajat untuk mendapatkan khidmatnya untuk membantu mengatasi masalah-masalah yang disebutkan tadi juga penyakit lainnya boleh menghubunginya terlebih dahulu di talian 013-509 9924”   katanya  kepada UTARA BIZ.


Pak Ali menceritakan pengalaman beliau sebagai pengamal perubatan tradisional







Tiada ulasan:

Catat Ulasan