Rabu, 4 Mei 2016

Peluang Dapatkan Lesen Motosikal Hanya RM299

PADANG SERAI : Institut Memandu Sinar yang terletak di Padang Serai ingin mempelawa mereka yang ingin mengambil lesen memandu untuk terus mendaftar di pejabat institut ini di belakang stesen minyak Shell Jalan Kulim-Padang Serai.

Pengarah Urusan  Institut Memandu Sinar, En. Zulkifli Saad
Menurut Pengarah Urusannya Zulkifli Saad, buat masa ini institut dengan kerjasama JPJ sedang menjalankan Program myLESEN dengan harga RM299.00 untuk lesen motosikal sahaja. Tawaran ini dibuka hanya  untuk warganegara dan penduduk tetap negara ini.

“Program ini sedang dijalankan dengan kerjasama JPJ dan pihak JPJ boleh memberhentikan program ini pada bila-bila masa. Jadi rebutlah peluang keemasan ini”

Pejabat Urusan Institut Memandu Sinar
“Disamping itu kami juga menjalankan Kursus Kelas Memandu untuk lesen B2, Lesen D, Lesen B2 dan D serta Lesen Memandu OKU. Institut kami merupakan  PUSAT SEHENTI di mana  peserta  boleh belajar dan menjalankan ujian terus di sini tidak perlu lagi ke mana-mana lagi. Ini memudahkan kerana latihan dan ujian dijalankan ditempat yang sama.”



Peserta sedang memandu di litar latihan dan ujian
di Institut Memandu Sinar
“ Kami mempunyai prasarana lengkap seperti dewan kuliah berhawa dingin, bilik latihan komputer dan pelajar boleh datang bila-bila masa menggunakannya secara percuma., litar latihan, ujian modul baru dan kenderaan latihan dan ujian juga baru.  Para pelajar bebas memilih waktu latihan yang dikehendaki.” Ujarnya kepada UTARA BIZ.

En. Zulkifli Saad menjelaskan, Institut ini baru beroperasi setahun lebih sikit dan sehingga mendapat sambutan yang amat mengalakkan. Pihak institut berusaha keras untuk memberikan yang terbaik kepada peserta.

“ Di sini  peserta  akan merasai suasana pembelajaran yang selamat dan selesa dengan tenaga pengajar yang professional, cekap, terlatih dan efisyen. Disamping itu kami mempunyai surau, kantin dan tandas yang selesa.”

“Kami juga menyediakan kemudahan tuition khususnya bagi mereka yang mempunyai lesen memandu sudah lama tidak memandu.”


“Bagi mereka yang bercadang untuk mengambil lesen memandu dan sedang mencari sekolah memandu jadikan kami sebagai pilihan utama. Segera datang mendaftar dengan kami khususnya mereka yang tinggal di Padang Serai, Tasek Gelugor, Kuala Ketil dan Kulim serta sekitarnya, untuk keterangan lanjut boleh berhubung melalui talian 04-485 1125 & 04-572 1125 atau lawati blog kami :  http://sinarinmemandu.blogspot.my/  dan FBPage kami : https://www.facebook.com/Institut-Memandu-Sinar-Sdn-Bhd-1442503369380399/ ” ujarnya.
Video Institut Memandu Sinar


Video Promo Utara Biz

Ingan Iklan Seperti Ini





Tiada ulasan:

Catat Ulasan